poniedziałek, 13 października 2014

Pechowa Październikowa Zasiadka Na Jarkach 10-12.10.14

Witam Wszystkich
Nadchodzi piątek czas wyjazdu na Jarosławki.O godzinie 10 jesteśmy już na łowisku,wita nas serdecznie właściciel łowiska,po długiej rozmowie jedziemy na nasze stanowisko o numerze 41.Jesteśmy już na stanowisku,więc trzeba zacząć wypakowywać sprzęt.
Wybiła godzina 11:30 zestawy są już w wodzie,podrzuciłem trochę kulek z kobry i czekamy.Godzina 12:20 jest pierwszy odjazd u mnie zacinam i faktycznie jest ryba na haczyku,po 15 minutach holu ryba wylądowała na macie a był nią piękny karp jesienny o wadze 12 kg parę fotek i do wody.
Miałem nadzieje że będą to dobre 2 doby jak złowiłem już rybę już po godzinie ale się jednak pomyliłem.Przez 2 doby nic więcej nam nie brało.Ostatnia nocka była najgorsza,ponieważ przez całą noc były pojedyncze brania i co chwile centralka nas budziła.
Za tydzień już zakończenie robimy Tomek i Mateusz szykować się bo będzie dobra zabawa.My mamy stanowisko nr 7 i 8 ,a Tomek z Mateuszem mają nr 9,miejmy nadzieje że coś złapiemy.Pozdrawia Carpfishing




Kilka zdjęć :






2 komentarze:

  1. trzebabylo przyjsc na 33, 34 u nas brały:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam to ciągle na tamtym terenie brały a u nas nie było Ryby ;)

    OdpowiedzUsuń